یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

پست اول وبلاگ

خب.. از اونجایی که همه ی کسایی که وبلاگ می سازن، اولش میان سلام میدن و یه حرفهای جالبی می زنن، من برای اینکه کلا متفاوت باشم و مثلا همه بگن مازیار چقدر آدم متفاوتیه و این وبلاگ رو به دوستاشون نشون بدن، اولش خدافظی می کنم که خیلی جالب بشه. خدافظ!


در ضمن اینجا می خوام خودم باشم، به دور از هیاهوی دنیا و از این حرفا دیگه.

نظرات 9 + ارسال نظر
iden 1388/09/17 ساعت 10:50 ق.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

iden 1388/09/17 ساعت 12:54 ب.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

iden 1388/09/17 ساعت 01:45 ب.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

iden 1388/09/17 ساعت 02:30 ب.ظ

salam khobi
veblag khobi dari
ye link az ghahremanhaye ghiam diroz barad gozashtam hatman bebin
by

مینا 1388/09/25 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.azinbox.com

برای افزایش چند برابری امار وبلاگتان اول لینک خود را درلینک باکس ثبت کنید وسپس کد اختصاصی وبلاگتان را که سیستم به شما میدهد در وبلاگتان بزارید
لینک شما به صورت اتوماتیک فعال میشود وباهر بازدید روزانه لینک شما به روزرسانی میشود[تعجب][تعجب]
مثلا اگر شما روزی 2000بازدید کننده داشته باشید لینک شما 2000بار به روزرسانی میشود

از همکاری شما متشکریم[گل][گل][گل]


مینا 1388/09/25 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.azinbox.com

برای افزایش چند برابری امار وبلاگتان اول لینک خود را درلینک باکس ثبت کنید وسپس کد اختصاصی وبلاگتان را که سیستم به شما میدهد در وبلاگتان بزارید
لینک شما به صورت اتوماتیک فعال میشود وباهر بازدید روزانه لینک شما به روزرسانی میشود[تعجب][تعجب]
مثلا اگر شما روزی 2000بازدید کننده داشته باشید لینک شما 2000بار به روزرسانی میشود

از همکاری شما متشکریم[گل][گل][گل]


پریسا 1388/09/30 ساعت 12:39 ب.ظ

من رسالتم رو انجام دادم و حت بهت تموم شد و روی پست ها تا می تونستم کامنت دادم و فهیدم که کامنت در فارسی چقدر روی کیبورد جالبه... و چقدر این پست تو برای کسایی که از ابتدا به آخر کامنت میذازن معنی داره و من می تونم بگم خداحافظ... البته این پست زودتر خوندم تا پست بالاییش ولی حالا!!

پریسا 1388/09/30 ساعت 12:40 ب.ظ

حجت در کامنت بالا اشتباه اومد که بدینوسیله کامنت بالا رو اصلاح می کنم!

خورشید 1389/02/30 ساعت 02:52 ب.ظ

be nazare manam veblage khobi dari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد