یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

Symphony

یه انیمیشن خیلی قشنگِ کوتاه با نازلترین حجم براتون upload کردم که پیشنهاد میکنم خودتون ببینید و سعی کنید بفهمید چی داره می گه. حالا من گه بازی درمی آرم و خودم زودتر توضیح میدم که میخواد عدم قطعیت در مقیاس زیراتمی و تاثیرش بر مشاهدات ماکروسکوپی رو نشون بده. خب دیگه.. از اینجا دانلود کنید و حالشو ببرین.



پی نوشت: واقعاً چقدر خوبه که مازیار جون به جای مسخره کردن این و اون، به کارای سازنده ای از این قبیل بپردازه. ما بهش افتخار می کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید 1389/02/09 ساعت 11:52 ب.ظ

من این چیزیو که تو گه بازی در آورده بودن گفته بودی و نفهمیدم ولی خیییییییلی خوشم اوومد!! اونی که شبیه اسپرم بود و دوس داشتم! می فهمید! انگار همه شون فهم و شعور داشتن!!
در هر صورت من که بت افتخار می کنم! گوش به این حرفا نده! به (BEHH) ترین بلاگه!

نینا 1389/02/11 ساعت 05:16 ق.ظ http://www.sarkesh.blogsky.com

چطوری تو؟
(اینو با داد و فریاد گفتم)

گرگ بیابان 1389/02/11 ساعت 06:04 ب.ظ

کجا میشه این انیمیشینه ر دید حالا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد