یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

با توجه به استقبال شدید و میلیونی که از آهنگایی که واسه دانلود اینجا میذارم انجام شده، منطقی به نظر میرسه که بی خیال قضیه بشم و دیگه چیزی upload نکنم. ولی از اونجاییکه آدم احساساتی ای هستم، یه بار دیگه تلاش می کنم که باعث بشم شما به جای اینکه واسه دفعه ی هزارم برین سراغ آلبومهای muse و tom waits و ... و چیزای تکراری گوش بدین، یه موزیک تازه و قشنگ رو امتحان کنید.




I'd Do it All Again

Feels Like the First Time

Closer

Paper Dolls


by Corinne Bailey Rae

نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید 1389/02/27 ساعت 04:46 ق.ظ

دوس نداشتم! :-w

ehsan 1389/02/27 ساعت 02:49 ب.ظ

radif bood. damet garm.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد