یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

تراوشات یک ذهن بیمار

تراوشات یک ذهن کثیف

تراوشات مغز من

تراوشات یک مغز خالی

تراوشات یک دل

تراوشات یک ذهن آشفته

تراوشات یک ذهن دیوانه

تراوشات یک ذهن روان پریش

تراوشات شبانه

تراوشات کودکی سکته ای در اینترنت

تراوشات یک مغز تعطیل

تراوشات یک ذهن کویری

تراوشات مغز پریود من

تراوشات ذهنی یک ابله

تراوشات محدود شده ی یک ذهن نامحدود

تراوشات ...


حالا سوال من اینه که چرا این مدل اسم گذاشتن روی وبلاگ اینهمه بین جوونهای نسل سوخته محبوبیت داره؟ آیا اینجوری خیلی خوشمزه است؟ یا چی؟

نظرات 9 + ارسال نظر

خُب مثلا به جاش چی اسم بذارن نسلِ سوخته؟
ترشحات خوبه؟

esperanza 1389/02/27 ساعت 01:36 ق.ظ http://oasis.blogsky.com

اگر من سریع چیز میز می نویسم، پس تو هم حتما ادی خوش دستی!

خورشید 1389/02/27 ساعت 04:59 ق.ظ

مازیار یه بار درباره شجاعت اخلاقی بنویس یه بار دیگه م درباره تبلیغ که خیلی رو اعصابمه! همه زندگیو به گند کشیده!!!

ممنونم که برام یادداشت گذاشتی.دوست خوب من باید عرض کنم ما ایرانی جماعت دقیقا عین کبک می مانیم و سرمان را کردیم تو برف.جامعه ما بیماره .ما جوان ها هم افسرده هستیم نگو نیست که دروغه.بجای اینکه فکر چاره باشید دارید از ما ایراد می گیرید؟

مازیار 1389/02/27 ساعت 05:11 ب.ظ http://therethere.blogsky.com

به مهرداد: من دارم سعی می کنم که خز رو ریشه کن کنم تا به نوبه ی خودم قدمی برداشته باشم.

پس با هم و برای هم، به امید فردایی روشن تر.

مهرداد ش.هابـــی 1389/02/27 ساعت 07:27 ب.ظ

یعنی می خوای بگی نرفتی ایمیلتُ چک کنی؟ ;)

راجع به این قضیه؛ خُب همون طور که از عناوین منتخب تو پیداست بیشتر واژه ی تراوشات برا بچه ها مهمه! اون وقت چی تراوش می کنه؟ هر چی که محدود شه، وگرنه که ساده جاری می شد دیگه، نه؟ :)) با کمی دقت در عناوین منتخب متوجه می شیم که کلمه ها بعد از تراوشات به واژه ذهن همگرا هستن! متاسفانه "تراوشات ذهن" یه جور کار روشنفکریه. روشنفکر هم راستشُ بخوای درست نمی دونم معنیش محاربه است یا نه (!) ولی مطمئنم کار بدیه!!! پس ناخودآکاه بچه ها بعد از واژه ذهن از یه واژه منفی مثل "بیمار" یا "کثیف" یا "آشفته" ... استفاده می کنن که نشون بدن متوجه کار زشتی که دارن می کنن (تراوش) هستن :)) خُب این خیلی خوبه، نشون می ده که اونا مشکل رو می شناسن، فقط باید برای حلش بهشون کمک کرد که اون هم خدا رو شکر برای سایت هایی مثل بلاگفا با روش بهداشتی فیلترینگ داره انجام می شه و امیدواریم با همت مضاعف برای سایت های دیگه هم پیگیری شه :)))))))

من 1389/02/27 ساعت 10:38 ب.ظ

یا چی!

وحید میرزائی 1389/02/29 ساعت 01:42 ب.ظ

ملودی 1389/03/20 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.nabze-maghz.blogsky.com

نه مزه ایی داره نه چیزی
تراوش میدونی یعنی چی؟!
یعنی ساطع شدن و این تراوشات می تونه یه آینه باشه واسع ساطع کردن هر چیزی که مال من مغزم بوده .دلیل خاصی هم نداشته فقط میخواستم بگم چیزهایی رو مینوسم که فقط درون مغزم میگذره .
به نظرم از مسافز تنها یا گوریل یا زیپ و زیگزاگ یا خانوم اسمارتیز یا هر چیزه دیگه ایی برای توضیح اون چیزی که میخوام بنویسم مناسب تره .
شما به جاب اینکه فکرت و به اسم وبلاگ ابنو اون مشغول کنی برو دنبال همون انتخاب در و دافت .استعدادت در اون زمینه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد