یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

برای دختر قدبلندِ موکوتاه

واقعاً نمیدونم قراره از این آهنگ خوشت بیاد یا نه.. و بین اینهمه خواننده ی مختلف که داشتم فکر می کردم کدومشون رو بهت معرفی کنم، کاملاً یهویی هوس کردم که اصلاً بیخیال concept این پست بشم و یکی از آهنگهای مورد علاقه ی خودم رو upload کنم. آهنگ خیلی ساده و قشنگیه و من فقط میتونم امیدوار باشم که بقیه هم به اندازه ی من ازش خوششون بیاد.

 


Lover, be strong

by Gavin Degraw

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسین 1389/02/30 ساعت 01:18 ب.ظ

همین الآن دانلود کردم و دارم فاز میگیرم ازش. :-*

خورشید 1389/02/30 ساعت 02:56 ب.ظ

دیگه مگه از اون آهنگایی که تو گوش می دی خوشش میاد؟!

یلدا 1389/02/30 ساعت 06:59 ب.ظ

مازیار...
there is too many distractions,waiting for the perfect time...

خیلی خوب بود:*

esperanza 1389/02/31 ساعت 05:56 ب.ظ

من هم از این آهنگ خوشم آمد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد