یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

چگونگی تشکیل deadly alliance

اسکورپیون: با شکست دادن تو من انتقام خانواده ام رو گرفتم. بالاخره روح من می تونه آروم بگیره.

سابزیرو: روح تو هرگز آروم نمیشه. لین کوئی فقط تو رو کشت و قاتل حقیقی خانواده ی تو هنوز زنده است.

اسکورپیون: اگه تو قاتل نیستی پس کیه؟

کوانچی: من برای شکست دادن سابزیرو به تو نیاز داشتم حالا هم که کارت انجام شده به جهنم میری.


اون در حال تله پورت کردن اسکورپیون هست که اسکورپیون میگه هرگز و خودش رو به کوانچی می کوبونه و اونا با هم به پنجمین بخش جهنم میرن و ددلی آلیانس شروع به شکل گرفتن می کنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
نازی 1389/03/01 ساعت 11:39 ب.ظ

ها؟!!!

ehsan 1389/03/02 ساعت 02:35 ق.ظ

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد