یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یک مسافر تنها

من یک مسافری هستم که همانطوری که این بالا اشاره شده خیلی تنها است..

یه افرادی هستند که دوست پسر یا دوست دخترشون رو بغل می کنن، بعد میان به دوستاشون میگن که "بله.. من و فلانی خیلی با هم صمیمی هستیم و سکس هم داریم با همدیگه." حالا من یه تحقیقی کردم و متوجه شدم که این افراد همونایی هستند که وقتی مثلاً فردا quiz دارن، میگن "فردا امتحان دارم"... یعنی با مشاهده ی خصوصیت دوم میشه به خصوصیت اول پی برد و بالعکس.

نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید 1389/03/20 ساعت 10:32 ق.ظ

مازیار فردا quiz داری یا امتحان داری؟ ( خصوصیت اولتو رو کن ببینم! )

پریسا 1389/04/03 ساعت 04:07 ب.ظ

ببینم! من فردا
take home
دارم میشه لطفا بگین من کدوم خاصیت رو دارم؟! :دی

vo0ro0jak 1389/04/28 ساعت 11:52 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

موافقم شدید.یارو اپن بود می گفت نهایته رابطم با دوست پسرم اینه که سرمو میذارم رو پاش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد